kata kata kakak angkatku**


ouke , aku dengan kkk angkat aku nih dah macam adik beradik kandung daa ..
semua cerita aku ceritakan kat dia , dia pun sama .. lepastuh ada laa crita pasal ehem ehem kan kan ? dia baca bagi aku nasihat . hihi . nak denga ? ouke, aku tahu korang nak baca gak kan kan ? tak nak tengok ? kesah pula aku korang nih ! hhi , ouke , baca baca .

---> , huhuhu ! Bawa mengucap ! ala ! kadd dunia nehh bkan dea sorg ! lagii pone edopp adekk akk  nehh maseh jaoh ! Mgken Allah akenn  temukan adekk dgan llkai lagii bagos dari A*** ! lagii pon adekk ! akak nakk yang terbaikk tok adekk ! kalo bole akk tak nak dlukaii !

---> , adekk sabo je la ! Allah slalu mendga kter dgan plbagai carre ! mule-2 siked demi sdiked !kdg-2 buat kita terkandas ! trlanjur buat bnd tak elok ! tapi akk prcya yang adekk akk nih bek orgnye ! kaloe bole akk nak didik adik jadi org yang brguna ! pape pone taat pada Allah & ibubapa !

** banyak lagi sebenanya ! aku malas nak tulis panjang panjang , hikhok , sory , nanti pasti aku akan tulis lagi ouke ?! hihi , ouke baii ! 

assalammualaikum . like lahh eh . penat menaip nih . time kasih .

Tiada ulasan: