kejohanan merentas desa


 
hallo-hallo 

hai kengkawan ? ada baik kaa ? yana kurang sihat , kaki sakit dari semalam tak baik baik lagi . huhu
kesian ! :x haha . 

hah ! hari nih hari jumaat bersamaan 13/1/2012 
korang thu tak kenpa dengan hari dan tarikh nih ? hah ! mesti korang tak tahu kenken ? haha , ouke 
read this 
|
|
|
|
\/

hah ! hari nih sekolah aku SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KUALA KUBU BHARU (SMKKB) ada kejohanan merentas desa . haha , aku ken ken , rugiii ! aku tak dapat nak join diaowang2 semua , sebab kaki aku sakit . (gila) hah ! , untung budak tuh kenken dia menang ntah tempat keberapa
aku tak denga sebab sebok menyembang nan kawan . #sory ye awok ! hahah 
ouke aku tak dpat join aku kene jaga air rumah JAGUH memey ah kene jaga air umah JAGUH dah sebab aku rumah JAGUH(kuning) kenken ? hihi . JUARA merentas desa kali nih dimenangi oleh umah WIRA(biru) ! fulamekk ! poyoss shiutt kawan aku tuh ! mentang2 lah umah sukan dia JOHAN ken ken ? ouke diteruskan kepada
NAIB JUARA dimenangi oleh rumah sukan JAGUH ! wuhuuuu ! rumah sukan aku tuh
beb ! haha ! kau ada ? TEMPAT KETIGA dimenangi oleh rumah sukan WIRA(merah) hahha , rumah sukan kakk aku nan budak tuh ! booo ! keh keh kalah tetap kalah ouke ? apa ? ada masalah ke ? dah ! TEMPAT KEEMPAT jatuh kepada ! jeng jeng jeng ! SATRIA(hijau) ! alalalal . yeah ! umah sukan musuh aku kalah ! boooo ! so ? what ? :lol . kalah je lahhh ! apa apa ? nak kaki ? tangan ? penampo ? ke nak terajang laju laju sama aku hah ? tuttt ! ouke dah , 
sampai sini je gua nak citer sama lu lu semua . ouke ?! ada prob ? FACE TO FACE k ?
assalamualaikum .


----> JAGUH TETAP JUARA LAH BEB ! <3 

assalammualaikum . like lahh eh . penat menaip nih . time kasih .

Tiada ulasan: