nak tahu rahsia tak ?





hallo ?!

haha , sory sengal sikit hari nih hihi.

nak tahu tak ? yana ada satu rahsia .. nak tahu apa ? humm , baca lahh kat bawah nih . SILA TENGOK BAWAH KALAU NAK BACA . TAK NAK BACA GO ! hahah .
|
|
|
\/

hah yang pertama rahsia yana (inilah yang pertama dan terakhir)

----> saya seorang yang pendiam
---->saya seorang pemalu
---->saya seorang yang baik hati(baik lah konon)
---->saya seorang budak yang rajin (fulamekk!rajin sangat pun tak bule.hihi)
---->saya seorang yang tak berapa nak ceria (jujur tau)
---->saya seorang budak yaang suka budak budak kecik(tengok ah saya pun macm budak kecik)
---->saya single(takde sape mahu , tak mcm dia!)
|
|
|
\/

dah laa , itu je rahsia yang bule aku  ceritakan . haha . ntah pape ntah aku punya rahsia kan kan ? hihi . 
tak suka tak payah lah baca . macam ayat aku kat ats !

----> TAK NAK BACA GO  aku nak sambung sikit . FROM MY BLOG TANKS QUEE ! . KBAII

#nih semua sifat dan rahsia yana , hihi <3

assalammualaikum . like lahh eh . penat menaip nih . time kasih .

2 ulasan:

Farihatul Amila berkata...

HOHO!
ceh! kamuu inih -.-'
bajekk je~ He3!
jgn marah ya! :P

yanacoklatvanilla berkata...

lol . hihi , tanx ckap . tak marah punn . aku suka kau MUSUH . haha@Farihatul Amila